I forbindelse med Jetsmark Idrætscenters igangværende byggeprojekt og de fremtidige forretningsmuligheder har institutionen vedtaget Strategi 2026, som bl.a. omfatter en styrket organisation på salg, marketing og event.
Det betyder, at Jetsmark Idrætscenter har ansat Anette Christiansen pr. 1. april, som salgs‐, marketing og eventkoordinator oplyser centerchef John
Nielsen.

Stort kendskab
Anette  Christiansen har gennem mange år været et stort aktiv i flere foreninger og har derfor et stort og bredt kendskab til foreningslivet i og uden for Jetsmark Idrætscenter.
Gennem sit foreningsarbejde har hun bl.a. høstet store erfaringer på event‐ og stævneområdet, og Anette Christiansen har i tidligere jobs arbejdet med salg-, kommunikation og marketing, hvilket er et ideelt match i den nye funktion.
– Anette har været et naturligt valg i forhold til de muligheder, vi fremadrettet skal række ud efter i forbindelse med udvikling af centeret, siger centerchef John Nielsen.
– Vi har behov for en person, der er kreativ, struktureret, samarbejdsvillig samt vellidt, og her har Anette hele ”pakken”. Med Anettes væsen og evne til at arbejde målrettet og resultatorienteret, har vi et godt fundament for udvikling af institutionens forretnings‐ og aktivitetsområder i sin helhed, siger han.

Vokset op med centret
Anette Christiansen glæder sig til at være fra starten i det nye udvidede og topmoderne Jetsmark Idrætscenter.
– Jeg ser frem til at være med fra starten og medvirke til at fylde rammerne ud i det kommende nye idrætscenter, hvor der er nye forretningsmuligheder samt grundlag for udvikling af de bestående.
– Jeg er kommet i centret hele mit liv og er glad for at blive en del af teamet. Jeg glæder mig til at få en vigtig rolle i udviklingen af nye produkter og koncepter sammen med de øvrige medspillere i Jetsmark Idrætscenter, siger hun.